1. Tellimine
Tellimiseks palume välja valida sobiv toode, vajadusel märkida ära mõõdud ning vajutada linki "LISA OSTKORVI".
Ostu vormistamisel palume ära näidata oma kontaktandmed ja valida kättetoimetamise viis ning soovitav maksetingimus - kas ettemaksuarvega või pakiautomaadis kättesaamisel. Tehes tellimuse meie -poes, saate e-mailile automaatse tellimuse kinnituse, mis ei ole arve. Ettemaksuarve saadame teile operatiivselt, hiljemalt 1 tööpäeva jooksul. Tellimuse toimetab kohale Omniva. kas pakiautomaati või suuremõõtmeliste tellimuste puhul postkontorisse.
2. Tellimuse täitmise tähtaeg
Meie tarne põhineb meie Tallinnas asuvas laos oleval kaubal, seega saame täita tellimuse kiiresti, üldjuhul paari päeva jooksul. Kui tellitud kaup või vajalik suurus siiski puudub parasjagu meie laost ja me ei suuda täita tellimust märgitud aja jooksul, teatame sellest teile esimesel võimalusel.
3. Tellitud kauba vahetamine
Juhul, kui toode teile ei sobi, võite ostulepingust taganeda 14 päeva jooksul või vahetada selle ümber sobiva toote vastu. Tagastada saate, Omniva pakiautomaadis, kasutades pakiteate SMS-s olevat tagastuskoodi. Tagastatav või vahetatav kaup peab olema originaalpakendis, lisatud peab olema ka tootega kaasas olnud saateleht, millele palume märkida vahetuse soov või tagastamisel oma pangaarve number. Tagastatud kauba eest kanname raha üle Teie pangaarvele. Tagastatavast summast peetakse kinni kauba tagastamisega seotud kulud.
4. Pretensioonide esitamine
Kõikidele meie poolt müüdavatele toodetele kehtivad garantiitingimused vastavalt Eestis kehtivatele seadustele.